Recent Posts

    ספיר ברמן / נתניה: גם הרכבת נתקעה הבוקר : ספיר ברמן, שבשבוע שעבר הודיעה כי החלה בחודשים האחרונים בהליך להתאמה מגדרית, מנהלת הערב את בשבוע שעבר הודיעה ברמן כי בתקופה האחרונה החלה בהליך להתאמת מגדרית וביקשה לפנות אליה בשם ספיר.

    ספיר ברמן / נתניה: גם הרכבת נתקעה הבוקר : ספיר ברמן, שבשבוע שעבר הודיעה כי החלה בחודשים האחרונים בהליך להתאמה מגדרית, מנהלת הערב את בשבוע שעבר הודיעה ברמן כי בתקופה האחרונה החלה בהליך להתאמת מגדרית וביקשה לפנות אליה בשם ספיר.. השופטת ספיר ברמן נחשפה היום לראשונה לאחר שיצאה מהארון כטרנסג'נדרית: יחד עם זאת, על הדשא נרשמה היסטוריה כאשר ספיר ברמן הפכה לטרנסג'נדרית הראשונה אי פעם ששופטת משחק בליגת העל. אבן חן שצבעה כחול כהה, אחד ממיני הקורונדום. בהמשך הסדרה כלנית רוקמת מזימה בעזרת ספיר ואבנר להפריד בין מאיה וגידי כדי שהוא יהיה שוב פנוי בשבילה, אך בסוף גידי ומאיה מגלים את האמת וחוזרים להיות ביחד. וְתַחַת רַגְלָיו, כְּמַעֲשֵׂה לִבְנַת הַסַּפִּיר, וּכְעֶצֶם הַשָּׁמַיִם, לָטֹהַר. (שמות כד, פסוק י).

    ספיר הינו ישוב קהילתי חילוני בערבה, המשתייך למועצה אזורית הערבה התיכונה. נכון, אנחנו בשנת 2021, אבל זה עדיין לא דבר שכיח, כך אמרה ספיר ברמן במסיבת העיתונאים שבה דיברה באומץ. היישוב נוסד בשנת 1978 ומטרתו הייתה לספק מגורים לעובדי המועצה האזורית, אולם חלו שינויים במהלך השנים וכיום מרבית תושבי היישוב עוסקים. אורן יוסיפוביץ מארח את אורי אוזן וניר צדוק לשיחה על הפנצ׳רים (השונים. שופט ליגת העל שגיא ברמן עובר בעת האחרונה תהליכים לשינוי מגדר, ובימים האחרונים החליט שלא בא לו להתחבא.

    צפו: ספיר ברמן על ההחלטה לעבור שינוי מין
    צפו: ספיר ברמן על ההחלטה לעבור שינוי מין from photo.one.co.il
    כמעט שבוע חלף מאז הודיעה השופטת ספיר ברמן, קבל עם ועדה במסיבת עיתונאים מיוחדת, על התהליך לשינוי המין אותו היא חווה בחודשים האחרונים. אבן חן שצבעה כחול כהה, אחד ממיני הקורונדום. שגיא ברמן המשמש כשופט רביעי בליגת העל ושופט מרכזי בלאומית, יעבור ניתוח לשינוי מין וייקרא ספיר ברמן. מחיאות כפיים מהקהל, תגובות מדהימות בכל אתרי הספורט ותמיכה חוצת גבולות של עולם הכדורגל הישראלי. התעניינות רבה מצד כלי תקשורת ברחבי העולם סביב המשחק שתשפוט ספיר ברמן. ספיר הינו ישוב קהילתי חילוני בערבה, המשתייך למועצה אזורית הערבה התיכונה. הסיפור של ספיר ברמן, לשעבר שגיא ברמן, מותח את הגבולות לרמות שלא הכרנו. סיפורה יוצא הדופן של ספיר ברמן, שופטת הכדורגל הישראלית ששינתה את מינה ובעבר הייתה שגיא ברמן, זוכה לכותרות גם ברחבי בחודשים האחרונים ברמן עברה תהליך לשינוי מין, ומעוניינת להמשיך לשמש כשופטת באיגוד.

    ''החלטתי לצאת החוצה, עשיתי את הדבר הנכון''.

    שופט ליגת העל שגיא ברמן עובר בעת האחרונה תהליכים לשינוי מגדר, ובימים האחרונים החליט שלא בא לו להתחבא. קודם כל כיף לחזור לשפוט בליגה הבכירה, הקצב, השחקנים, אמרה ברמן לאחר המשחק. בהמשך הסדרה כלנית רוקמת מזימה בעזרת ספיר ואבנר להפריד בין מאיה וגידי כדי שהוא יהיה שוב פנוי בשבילה, אך בסוף גידי ומאיה מגלים את האמת וחוזרים להיות ביחד. הרב דרור אריה נגד השופטת ספיר ברמן שעד לפני שבועות ספורים הזדהתה כגבר בשם שגיא ברמן. סיפורה יוצא הדופן של ספיר ברמן, שופטת הכדורגל הישראלית ששינתה את מינה ובעבר הייתה שגיא ברמן, זוכה לכותרות גם ברחבי בחודשים האחרונים ברמן עברה תהליך לשינוי מין, ומעוניינת להמשיך לשמש כשופטת באיגוד. הצלת בשבילי את כל העולם: תודה ספיר שאת מראה לנו שבכדורגל כל אחת ואחד יכולים להיות מי שהן. תמיד ראיתי את עצמי בתור אישה ובגיל צעיר לא ידעתי לתת לזה שם. ספיר ברמן, שבשבוע שעבר הודיעה כי החלה בחודשים האחרונים בהליך להתאמה מגדרית, מנהלת הערב את בשבוע שעבר הודיעה ברמן כי בתקופה האחרונה החלה בהליך להתאמת מגדרית וביקשה לפנות אליה בשם ספיר. כמובן, אני מדבר ההופעה של של ספיר ברמן, אבל ממש לא רק, כי לא רק שעות הפריים טיים של ערוץ הספורט היו גיי אם יש משהו שאפשר לסמן עליו וי גדול הוא הנראות המופלאה הזו, אבל העלייה של ספיר ברמן לשפוט בפעם הראשונה. כאשר הכרוז הקריא את שמה כשופטת הראשית, חלק מאוהדי בית״ר ירושלים הגיבו בשריקות בוז צילום: השופטת הטרנסג'נדרית ספיר ברמן עשתה היסטוריה כששפטה את המשחק בין הפועל חיפה וביתר ירושלים. משחק הבכורה של ספיר ברמן:

    השופטת ספיר ברמן נחשפה היום לראשונה לאחר שיצאה מהארון כטרנסג'נדרית: יחד עם זאת, על הדשא נרשמה היסטוריה כאשר ספיר ברמן הפכה לטרנסג'נדרית הראשונה אי פעם ששופטת משחק בליגת העל. אבן חן שצבעה כחול כהה, אחד ממיני הקורונדום. ספיר ברמן עשתה הערב (שני) היסטוריה בסמי עופר והפכה לשופטת הטרנסג'נדרית הראשונה שמנהלת משחק בליגת העל. משחק הבכורה של ספיר ברמן:

    "החלטתי לצאת החוצה, עשיתי את הדבר הנכון" - ספורט 5
    "החלטתי לצאת החוצה, עשיתי את הדבר הנכון" - ספורט 5 from www.sport5.co.il
    לא מרגיש כלום כלפי אסון מירון. אורן יוסיפוביץ מארח את אורי אוזן וניר צדוק לשיחה על הפנצ׳רים (השונים. שופט ליגת העל שגיא ברמן עובר בעת האחרונה תהליכים לשינוי מגדר, ובימים האחרונים החליט שלא בא לו להתחבא. וְעַל דְּמוּת הַכִּסֵּא, דְּמוּת כְּמַרְאֵה אָדָם עָלָיו, מִלְמָעְלָה. (יחזקאל א, פסוק כו). אבן חן שצבעה כחול כהה, אחד ממיני הקורונדום. ברמן הוציאה לדרך את המפגש בפלייאוף התחתון בין הפועל חיפה וביתר ירושלים. המפגש המרגש בין האב לחובש שהציל את בנו במירון. בהמשך הסדרה כלנית רוקמת מזימה בעזרת ספיר ואבנר להפריד בין מאיה וגידי כדי שהוא יהיה שוב פנוי בשבילה, אך בסוף גידי ומאיה מגלים את האמת וחוזרים להיות ביחד.

    הסיפור של ספיר ברמן, לשעבר שגיא ברמן, מותח את הגבולות לרמות שלא הכרנו.

    אחרי שנחשף באתר ערוץ הספורט כי יצאה מהארון כטרנסג'נדרית. וְתַחַת רַגְלָיו, כְּמַעֲשֵׂה לִבְנַת הַסַּפִּיר, וּכְעֶצֶם הַשָּׁמַיִם, לָטֹהַר. (שמות כד, פסוק י). השקת 'כדורגל בהליכה' לגיל השלישי. תמיד ראיתי את עצמי בתור אישה ובגיל צעיר לא ידעתי לתת לזה שם. השופטת ספיר ברמן נחשפה היום לראשונה לאחר שיצאה מהארון כטרנסג'נדרית: שופטת סגל ליגת העל תודיע ביום שלישי במסיבת עיתונאים של ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים: ספיר ברמן תעשה הערב (שני, 20:15) היסטוריה בסמי עופר ותהפוך ברביעי האחרון הגיעה ברמן לאימון השופטים השבועי בבית הנבחרות בשפיים והציגה נתונים פיזיולוגיים טובים (ריצות. כמעט שבוע מאז עברה השופטת את החשיפה האמיצה ומעוררת ההשראה. אחרי שלפני כמה ימים חשפה שהחלה בהליך להתאמה מגדרית, שופטת הכדורגל ערכה מסיבת עיתונאים: שגיא ברמן יהפוך לספיר ברמן, איגוד השופטים מתרגש ותומך. התעניינות רבה מצד כלי תקשורת ברחבי העולם סביב המשחק שתשפוט ספיר ברמן. ברמן הוציאה לדרך את המפגש בפלייאוף התחתון בין הפועל חיפה וביתר ירושלים. משחק הבכורה של ספיר ברמן:

    השופטת הטרנסג'נדרית ספיר ברמן עשתה היסטוריה כששפטה את המשחק בין הפועל חיפה וביתר ירושלים. ספיר הינו ישוב קהילתי חילוני בערבה, המשתייך למועצה אזורית הערבה התיכונה. תמיד ראיתי את עצמי בתור אישה ובגיל צעיר לא ידעתי לתת לזה שם. ספיר ברמן מדברת במסיבת העיתונאים. אבן חן שצבעה כחול כהה, אחד ממיני הקורונדום.

    טבעת ספיר כחול ציילון ויהלומים לבנים, טבעת אירוסין ספיר ...
    טבעת ספיר כחול ציילון ויהלומים לבנים, טבעת אירוסין ספיר ... from market.marmelada.co.il
    .ספיר ברמן, פרסם איגוד השופטים היום (שלישי) את השיבוץ למחזור הקרוב, ובו נקבע: שגיא ברמן יהפוך לספיר ברמן, איגוד השופטים מתרגש ותומך. התעניינות רבה מצד כלי תקשורת ברחבי העולם סביב המשחק שתשפוט ספיר ברמן. המפגש המרגש בין האב לחובש שהציל את בנו במירון. ספיר ברמן עשתה הערב (שני) היסטוריה בסמי עופר והפכה לשופטת הטרנסג'נדרית הראשונה שמנהלת משחק בליגת העל. תודה ספיר שאת מראה לנו שבכדורגל כל אחת ואחד יכולים להיות מי שהן. אחרי שלפני כמה ימים חשפה שהחלה בהליך להתאמה מגדרית, שופטת הכדורגל ערכה מסיבת עיתונאים: ברמן הוציאה לדרך את המפגש בפלייאוף התחתון בין הפועל חיפה וביתר ירושלים.

    אחרי שנחשף באתר ערוץ הספורט כי יצאה מהארון כטרנסג'נדרית.

    וְעַל דְּמוּת הַכִּסֵּא, דְּמוּת כְּמַרְאֵה אָדָם עָלָיו, מִלְמָעְלָה. (יחזקאל א, פסוק כו). השופטת הטרנסג'נדרית ספיר ברמן עשתה היסטוריה כששפטה את המשחק בין הפועל חיפה וביתר ירושלים. תמיד ראיתי את עצמי בתור אישה ובגיל צעיר לא ידעתי לתת לזה שם. ספיר ברמן עשתה הערב (שני) היסטוריה בסמי עופר והפכה לשופטת הטרנסג'נדרית הראשונה שמנהלת משחק בליגת העל. הצלת בשבילי את כל העולם: משחק הבכורה של ספיר ברמן: השופטת ספיר ברמן נחשפה היום לראשונה לאחר שיצאה מהארון כטרנסג'נדרית: סיפורה יוצא הדופן של ספיר ברמן, שופטת הכדורגל הישראלית ששינתה את מינה ובעבר הייתה שגיא ברמן, זוכה לכותרות גם ברחבי בחודשים האחרונים ברמן עברה תהליך לשינוי מין, ומעוניינת להמשיך לשמש כשופטת באיגוד. הרב דרור אריה נגד השופטת ספיר ברמן שעד לפני שבועות ספורים הזדהתה כגבר בשם שגיא ברמן. נכון, אנחנו בשנת 2021, אבל זה עדיין לא דבר שכיח, כך אמרה ספיר ברמן במסיבת העיתונאים שבה דיברה באומץ. אורן יוסיפוביץ מארח את אורי אוזן וניר צדוק לשיחה על הפנצ׳רים (השונים. הסיפור של ספיר ברמן, לשעבר שגיא ברמן, מותח את הגבולות לרמות שלא הכרנו. וְתַחַת רַגְלָיו, כְּמַעֲשֵׂה לִבְנַת הַסַּפִּיר, וּכְעֶצֶם הַשָּׁמַיִם, לָטֹהַר. (שמות כד, פסוק י).

    0 Response to "ספיר ברמן / נתניה: גם הרכבת נתקעה הבוקר : ספיר ברמן, שבשבוע שעבר הודיעה כי החלה בחודשים האחרונים בהליך להתאמה מגדרית, מנהלת הערב את בשבוע שעבר הודיעה ברמן כי בתקופה האחרונה החלה בהליך להתאמת מגדרית וביקשה לפנות אליה בשם ספיר."

    Post a Comment

    Iklan Atas Artikel

    Iklan Tengah Artikel 1

    Iklan Tengah Artikel 2

    Iklan Bawah Artikel

    close